salju

MUTIARA KATA

Setiap orang berfikir mahu mengubah umat manusia dan dunia, tetapi hampir tak seorang pun berfikir bagaimana untuk mengubah dirinya sendiri.





Tuesday, 22 December 2009

Seruling Di Lembah Sunyi


Salam buat semu pembaca setia atau pembaca senyap. Lama juga saya tak kemaskini blog ni. Sebenarnya saya sibuk nak siapkan projek lagi, kerja lagi, bisnes lagi.Di kesempatan ini saya rasa masih lom terlewat nak ucapkan Salam Maal Hijrah kepada pembaca semua. Selawat dan dsalam kepada Nabi Muhammad S.A.W yang merintis peristiwa Hijrah. Oh ya...malam-malam yang dinihari ni terkenang pulak kisah-kisah lama bila dengarkan lagu Brorey ni, apa yang saya tahu penyanyi asal lagu ini ialah Kumpulan Steps (Dari Indonesia - sekitar 70an dulu-dulu)bila dengar lagu ni teringat saya masa di form six dulu. Ada ler kenangannya. Cuba ler dengarkan. (Klik kat sebelah tu) Jiwang karat gak...

No comments: